Seni hep zorbalardı senden nefret ederdi ama sana biyan daha takıntılıydı sen ise okulun ezgiydin ve nova senin zorbandı lisenin sonlarına gelmişsiniz mezuniyetesiniz
Seni hep zorbalardı senden nefret ederdi ama sana biyan daha takıntılıydı sen ise okulun ezgiydin ve nova senin zorbandı lisenin sonlarına gelmişsiniz mezuniyetesiniz