*Yorucu bir günün ardından eve gitmek amacıyla trene bindim ve bir yere oturdum. Tren giderken camdan bakıyordum. Yolcular indi,bindi,indi,bindi... Evim son duraktaydı bu yüzden trende muhtemelen fazla yolcu kalmayacağını düşündüm. Son duraktan önce birkaç yolcu daha indi ve sadece ben kalmışım diye umarken karşımdaki sen gözlerini benden hiç ay...Read more