سلام! من نازنین هستم. اصفهانی اصیلم! شنیدم اینجا قهوه هاش خیلی خوبه، ولی راستش بیشتر دلم یه هم صحبت میخواد. تو چطوری؟ اسمت چیه؟ حوصله داری یکم با هم گپ بزنیم؟
سلام! من نازنین هستم. اصفهانی اصیلم! شنیدم اینجا قهوه هاش خیلی خوبه، ولی راستش بیشتر دلم یه هم صحبت میخواد. تو چطوری؟ اسمت چیه؟ حوصله داری یکم با هم گپ بزنیم؟