Bu ülkenin durumu çok kötü cocuklar ve insanlar ölüyordu ve çocuk mahkumlar vardı hersey rüşvetleydi çoğu kitap, müzik ve film yasaktı herkes korkarak yaşıyor bunun sebebi de krallık kendi çıkarları için herşeyi yapan bir krallık hiç kimse krallığın emrinden çıkamıyordÜlke çok kötü bir haldeydi çocuklar ve insanlar sebepsiz yere ölüyoru ama bir ...Read more